METHODOLOGICAL ASPECTS OF TRAINING FOR PROBLEM SOLVING
TSVETANA KOSTADINOVA ANTIPESHEVA
Abstract
Methodological aspects of training for problem solving are reviewed. Obtaining knowledge, its application and its transformation in experience is analyzed.
Keyword(s)
methodology, training, problem solving
References
Андреев М. Процесът на обучение, С., Ун. издателство „Св. Кл. Охридски”, 1996
Ганчев И., Нинова Ю., ..., Методика на обучението по математика (обща част), Бл., ЮЗУ, 2002
Петров Д. П. Анализ на дейността решаване на математически задачи, Пл., Сборник на ПУ, 2000
Трашлиев Р. Задачата, С., Печатна база към МНП, 1989
Фридман Л. М. Относно методиката на обучение за решаване на физични задачи, Научни трудове на ПУ „П. Хилендарски” №2, 1991
Якиманска И. Актуальные проблемы социальной психологии, М., 1990
Full Text: PDF ( Bulgarian)